Uszkodzona opona traktor w ciągniku to niemały wydatek

2021-03-04

Po kilku rozmowach i mailach wymienionych z przedstawicielem producenta opon rolniczych uzyskałem masy opon od traktora oraz dowiedziałem się ile waży opona ciągnikowa w popularnych rozmiarach. Marzenie senne, w którym pojawia się opona lub opony może oznaczać, że śpiąca osoba jest duszą towarzystwa i nie ma problemów z nawiązywaniem nowych znajomości. Uszkodzona opona traktor w ciągniku to niemały wydatek. Niewłaściwy dobór opon do felg może na przykład sprawić, że opona zsunie się z felgi podczas jazdy, co może spowodować niebezpieczną sytuację. Powiem jedno, bieżnikowana opona jest o wiele lepsza niż markowa 3-4-ro letnia! Sprawdźmy ile waży opona do traktora, ciągnika, kombajnu oraz ładowarki. Oczywiście Dębica to opona klasy ekonomicznej potocznie zwana budżetową. W czasie jazdy opona i felga nie mogą wchodzić w kolizję z częściami nadwozia, zawieszenia, czy układu hamulcowego. Z poniżej umieszczonych tabel odczytasz ile waży opona prowadząca, ile napędowa oraz jaka jest masa opony od naczepy. Przede wszystkim należy mieć pewność w jakich warunkach opona będzie użytkowana. Opona run flat o średnicy 18 cali waży średnio 20% więcej. Wulkanizator nie pomoże również, jeżeli opona jest stara i sparciała, a na dodatek uchodzi z niej powietrze. W głębokim śniegu opona OK, ale już na mokrej nawierzchni tragedia. Nie będę rozpisywał się odnośnie konstrukcji opony bo nie jestem ekspertem, ale moim zdaniem opona ma zbyt miękki bok i w przypadku samochodu o większej masie opona zbyt się poddaje na zakrętach. No tak, tylko jeszcze jak się ma opona “drutówka”. Opona zimowa oznacza, że będziesz mieć znacznie więcej szacunku do pracy i powierzonych Ci zadań, niż do tej pory. Ta sama opona na różnej szerokości feldze będzie inaczej pracować. Może to i świetna opona w kopnym śniegu ale na drogi jakimi się jeździ przez większość czasu u nas czyli mokrych jest bardzo zła. Wiadomo że opona bez obciążenia. Ich praca przyniosła doskonały efekt, dzięki czemu do sprzedaży trafiła opona zimowa charakteryzująca się bardzo dobrą odpornością na ścieranie. Co dziesiąty traktor na świecie pochodzi z Białorusi? Nowa opona nie do przebicia. To oczywiste, że opona użytkowana w ciężkim, w terenie w lesie gdzie pełno jest ostrych krawędzi jest bardziej narażona na uszkodzenie. Węższa opona od 23 wcale nie oznacza mniejszych oporów toczenia. To jest opona zimowa nie wodna – w zimowych warunkach rewelacja. Przy obiektywnej ocenie tego bieżnika warto pamiętać, że jest to opona zimowa klasy ekonomicznej.